*Conditii livrare in PANDEMIE

Având în vedere situația curentă impusă de pandemia de coronavirus traversată de România, se impune utilizarea unor măsuri de siguranță restrictive pentru protejarea angajatilor, colaboratorilor, precum și a clienților noștri.
Siguranța în care se vor desfășura livrările este foarte importantă pentru noi. Pentru a putea desfașura activitatea în mod coerent, organizat și cel mai important cât mai sigur posibil pentru evitarea posibilității de infectare, urmăm măsuri de igienizare extrem de riguroase precum și alte măsuri de limitare a contactului direct client – personal:
– comenzile se vor efectua online și vor fi însoțite de plata online prin sistemul pus la dispoziție pe website-ul nostru.
– livratorul va contacta persoana pentru confirmarea livrarii, va lăsa produsele în fața domiciliului și va pleca, urmând să fie ridicata comanda de catre client dupa plecarea livratorului (evitare contact direct).

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime în maximum 15 zile lucrătoare de la primirea produselor și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare. Dupa confirmarea solicitării, în termen de 30 zile suma se va restitui în contul clientului.